Forum www.wfgw.fora.pl Strona Główna

WFGW na Fejsbuku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wfgw.fora.pl Strona Główna -> Sprawy techniczne
Autor Wiadomość
Taraissu




Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 844
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Yavin 4

PostWysłany: Czw 10:38, 02 Paź 2014    Temat postu:

afkors foty to zacny pomysł, ale jak wypada kilka eventów rocznie to trochę mało newsów z tego wyjdzie.

Fajnie by było gdybyśmy sprecyzowali jak dokładnie chcemy rozruszać FB, do kogo chcemy trafić i jak (jako kto/co) chcemy się zaprezentować. Bo wrzucanie obrazków od przypadku do przypadku jest oczywiście okej, ale chyba nie chodzi nam o efekt przypadkowy...

Myślę, że i kompletowanie redakcji fanpejdza pójdzie sprawniej jeśli wyznaczy się na początek jakieś kategorie/ tematykę. Ja np. na przestrzeni kilku miesięcy kilka razy pomyślałam sobie, że mam chwilę to może coś wrzucę na fb...i po szybkim researchu internetów okazało się, że tak po po prawdzie to nie wiem co mam wrzucić. I zlałam sprawę.

Co można wrzucać..? (pomijając foty z imprez itd.)

- newsy na temat VII ep?
- profile członków fanklubu?
- śmieszne fotki i ciekawostki? [tylko, żeby nie było jak z fb EB, gdzie jest więcej obrazków wydzierganych kapci Cioci Kloci niż jakiś sensownych informacji. Oczywiście co innego gdy sami te bambosze robimy Wink ]
-inne...?

Jaki jest cel:
- reklama fanklubu?
- promowanie rękodzieła?
- informowanie o SW?

Bo samo w sobie "rozruszanie FB" nic nie znaczy. Fanpejdża prowadzi się po coś, albo wcale.

Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kas'sil'arani




Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:45, 02 Paź 2014    Temat postu:

Sev, zdjęć ze SF nie będzie, bo Urthona nie jedzie. Co gorsza, nie jedzie też jego aparat. Natomiast jedzie Thrawn Smile Tylko nie wiem, czy wróci :/ Ale admirał zdjęć nie robi... a może od matki pożyczę, nie wiem. Z mojego profilu możesz brać fotki i występy medialne w końcu i konwentowe i fanklubowe. Tylko ileż można Exara Smile

Na pewno info o Imperiadach, potem ładne podsumowanie poimperiadowe bym widziała. Newsów o EVII jest tyle w sieci, że nawet nie chce mi się oglądać. Z drugiej strony to niepotwierdzone ploty i tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Taraissu




Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 844
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Yavin 4

PostWysłany: Czw 12:56, 02 Paź 2014    Temat postu:

Kas'sil'arani napisał:
Sev, zdjęć ze SF nie będzie, bo Urthona nie jedzie. Co gorsza, nie jedzie też jego aparat [...]

smutek

Nie chcę się wpieprzać między obiad a zakąskę, ale jeśli fanpejdż miałby funkcjonować sensownie, powinien mieć konkretnego opiekuna: Proponuje Bukę, bo i tak pełni tę funkcję w sumie. Wink
I tak naprawdę opiekun powinien koordynować co wrzucamy/kontaktować się ze "wrzucaczami." Bo metoda "na hura" i "wszyscy razem w jednym tempie, jak widac, nie działa"ć

Kas'sil'arani napisał:
Na pewno info o Imperiadach, potem ładne podsumowanie poimperiadowe bym widziała. Newsów o EVII jest tyle w sieci, że nawet nie chce mi się oglądać. Z drugiej strony to niepotwierdzone ploty i tyle.



info o Imperiadach powinien wrzucać ten sam co wrzuca info na forum, tak byłoby najprościej chyba. (a jak nie ma dostępu do FB to wtedy ktoś z góry do tego wyznaczony/poczuwający się)

Ale serie newsów na dany temat mogłyby być dobrym pomysłem, o ile ktoś się czymś interesuje i nie byłaby to jakaś dodatkowa praca dla niego.
Np. na temat doniesień z planu ep. VII właśnie.
Ale najpierw opiekun FB powinien jakoś to zorganizować i usystematyzować.
Takie jest moje skromne zdanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stele




Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szpn

PostWysłany: Czw 19:10, 02 Paź 2014    Temat postu:

Wezmę aparat, to fot kilka będzie. Może tak 1/10 urthonowego standardu ale coś napykam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Komisarz Sev
1/2 Prezesa Fanklubu



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:50, 03 Lut 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ludzie, lajkować i udostępniać, prędko! Wspierać innych fanów trzeba!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krasnal Adamu




Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:27, 04 Lis 2015    Temat postu:

Proponuję, żeby w zakładce "Informacje" dodać teksty po angielsku:
Krótki opis napisał:
Wrocław Star Wars Fan Club is an organisation of 'Star Wars' fans from Wrocław in Poland and the city's surroundings, existing for over ten years.
Długi opis napisał:
A long time ago, in a galaxy far, far away.... exactly February 28th 2004 in Wrocław in Poland the first meeting of Wrocław Star Wars Fan Club took place. Since then we've been meeting every third Saturday of the month and we call these meetings Imperiads. Main topic of discussion are of course 'Star Wars' but not only.
What do we do?
- we create 'Star Wars' blocks at gatherings organised in Wrocław and surroundings;
- we take part in creating planks at gatherings all over Poland;
- we cooperate with costume organisations and other fan clubs in Poland;
- we willingly take part in charity events.
And contrary to appearances we do have private lives.
We're interested in broadly defined pop culture. We passionately go out for movies, we read books (SF and fantasy) and comics (mostly about superheroes). We like taking pictures and shooting our own videos. We're talented at drawing and cooking. There are also history and militaria lovers among us.
We are the longest running 'Star Wars' fan club in Poland. Privately we believe that we're also the best and the coolest one ;)
Przed ewentualną publikacją sprawdzić. Ponadto poprawić w polskiej wersji "kręć" na "kręcić" w zdaniu "Lubimy fotografować i kręć własne filmiki". Ogólnie z takim tekstem nawet zwykły translator Google'a sobie nieźle radzi, ale...
Moja motywacja:
Zdarza mi się pisać do jakiegoś obcokrajowca o organizacji o nazwie np. Wrocław Star Wars Fan Club i chciałbym, żeby dało się tę nazwę wyguglać. Poza tym uważam, że powinna istnieć jakaś oficjalna nazwa angielska (żebym nie musiał jej za każdym razem od nowa wymyślać) i proponuję właśnie taką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zannah
1/2 Prezesa Fanklubu



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław / JG

PostWysłany: Śro 21:48, 04 Lis 2015    Temat postu:

Krasnal - dobry pomysł Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krasnal Adamu




Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:11, 15 Gru 2015    Temat postu:

I co z tym "dobrym pomysłem"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luke Skywalker
Administrator



Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Winterfell

PostWysłany: Czw 17:12, 17 Gru 2015    Temat postu:

Chwilowo wszystkie siły rzuciliśmy na organizację premiery, więc pozostałymi sprawami zajmiemy się po niej. Nie martw się, nie zapomnimy o tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krasnal Adamu




Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:34, 07 Sty 2016    Temat postu:

Za każdym razem mam problem ze znalezieniem tego wątku. Zawsze najpierw zaglądam do "Spraw organizacyjnych" i "Spraw technicznych". Znajduję wątki dotyczące forum, strony, a dopiero później wreszcie Fb i YT.
Ale do rzeczy.

Osobiście nie korzystam z Fb jako zalogowany (tzn. nie ma mnie na Fb), więc tak też będę pisał.

Bardzo często zaglądam na rozmaite fanpage'e na Fb. Kilka tygodni temu zauważyłem, że coś się zmieniło: gdy na takim fanpage'u klikałem np. "Informacje", "Wydarzenia" lub "Zdjęcia", to pokazywał mi się komunikat, że mam się zalogować (np. "Aby połączyć się z użytkownikiem Wrocławski Fanklub Gwiezdnych Wojen, zarejestruj się na Facebooku jeszcze dziś"). Żeby to obejść, muszę ręcznie dopisywać do adresu "/info", "/events" itd. Nie wszędzie jednak mam taki problem, więc podejrzewam, że da się to jakoś wyłączyć. Czy można tak zrobić na profilu WFGW? Po co utrudniać odwiedzającym życie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczka
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piotrowice, Wrocław

PostWysłany: Czw 21:51, 07 Sty 2016    Temat postu:

Krasnal Adamu napisał:
Nie wszędzie jednak mam taki problem, więc podejrzewam, że da się to jakoś wyłączyć. Czy można tak zrobić na profilu WFGW? Po co utrudniać odwiedzającym życie?


Raczej nikt z nas nie korzysta z fb jako niezalogowany, więc nie wiemy, że tak się dzieje.
Przejrzałam ustawienia i nie zauważyłam nic co by mogło to naprawić. Wszystko jest publiczne, nic nie zablokowane, nie mam pojęcia jak można to naprawić, nikt nam nic takiego nie zgłaszał nigdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stele




Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szpn

PostWysłany: Pią 12:27, 08 Sty 2016    Temat postu:

Mi coś takiego wyskakuje zdecydowanie rzadziej, gdy przeglądam FB z ...trybu prywatnego. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zannah
1/2 Prezesa Fanklubu



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław / JG

PostWysłany: Pią 15:50, 08 Sty 2016    Temat postu:

Może to też wynikać z tego, że facebook różne zmiany wprowadza w różnym czasie i niekoniecznie wszyscy muszę te zmieny widzieć.

Zapewne gdzieś w jakimś regulaminie jest to ujęte (w sensie zmiana dostępu), ale tak jak Buka napisała - funpage ma wszystko ustawione jako publiczne i jako administratorzy nic nie możemy zmienić w tej kwestii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krasnal Adamu




Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:49, 19 Sty 2016    Temat postu:

Mój błąd. Sprawdziłem na innym komputerze i tego problemu nie miałem, więc wywaliłem u siebie pliki cookie i też już nie mam takich komunikatów. Może przekroczyłem jakąś magiczną liczbę wejść. Ciekawe, kiedy problem wróci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wfgw.fora.pl Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin